GYIK Budapest Repülőtéri transzfer

Info

Gyakran ismételt kérdések

Kérünk válassz...

Nem rendelkezem online fizetésre alkalmas bankkártyával!

Sajnos ebben az esetben nem tud rendszerünkbe foglalni!

Hova áll ki a megrendelt autó?

Autóink és minibuszaink minden esetben az ön által megadott címre mennek, vagyis az Ön házához, irodájához.

Visszaútnál ha késik a gépem megvárnak?

Igen, természetesen! A transzfer ára sem fog emiatt változni.

Módosítható a foglalás miután elküldtem?

Módosítani szeretné foglalását? Mindenféle módosítás ingyenes legkésőbb 48 órával a transzfer előtt amennyiben emailben értesít minket!

A transzfert hajnali indulással szeretném.

Autóink és minibuszaink minden nap minden órában rendelhetők.

Mikor érkezik a minibusz a megadott címre?

Ezt minden esetben Ön adhatja meg a megrendelés elküldésekor, hogy mikor álljon ki az autó a címre. Budapest Liszt Ferenc repülőtérre utazás esetén az ajánlott felvételi időpont -2,5 óra a gép indulásához képest.

Gyerekkel utazom, őt is felnőtt személynek kell megadnom?

2 éves kor felett egy személynek számítandó viszont 2 éves kora alatt ingyen utazhat minimum 1 felnőtt kísérővel, kérjük, hogy e szerint küldje el megrendelését.

Mi a garancia, hogy a megrendelt autó értünk is jön?

A több év alatt szerzett tapasztalat a mi garanciánk! Megrendelés után és a transzfer esedékessége előtt 1 nappal kiküldjük sms-ben a sofőrjük közvetlen telefonszámát is, így szükség esetén fel lehet őt hívni előző nap este és pontosítani a kiállási címet stb.

Amennyiben nem kaptál választ kérdéseidre, kérjük írj egy levelet nekünk és a lehető leghamarabb válaszolni fogunk.